Dlaczego moja wpłata nie została zrealizowana?

Brak zaksięgowania przelewu oznacza, że nie spełnia on naszych wytycznych.

Najczęstsze przyczyny odrzucenia przelewu to:

  • Niezgodność danych nadawcy przelewu z danymi podanymi przy rejestracji konta.
  • Nieprawidłowy tytuł przelewu.
  • Brak danych osoby fizycznej lub nazwy firmy w polu nadawcy przelewu.

 

Transakcja zasilająca Twoje konto musi zostać zatwierdzona przez sieć. Zostanie przez nas zaksięgowana w ciągu 5 minut po otrzymaniu wskazanej ilości potwierdzeń:

  • 3 potwierdzeń w przypadku BTC.
  • 3 potwierdzeń w przypadku LTC.
  • 3 potwierdzeń w przypadku BCC.
  • 50 potwierdzeń w przypadku BTG.
  • niemal natychmiast w przypadku XRP.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Pin It on Pinterest